perjantai 25. elokuuta 2017

En minä mitään ole luvannut...


Koska kouluttautumaan tässä ollaan lähdetty, niin kouluttaudutaan sitten! Kouluttaudutaan oikein kunnolla ja vedetään sellainen määrä pätevyyksiä ja osaamista, ettei kenelläkään toisella ihmisellä ole.

Lupasin itselleni, etten haali liikaa koulutuksia. Olen ihminen, jota kiinnostaa “kaikki”, ja saan kulutettua itseni loppuun alta aikayksikön ihan vain sillä, että kerään kalenterini täyteen erilaisia koulutuksia. Päätin, etten vedä överiksi, vaan opiskelen ihan ne tärkeimmät pakolliset ja muiden ylimääräisten juttujen annan olla.

Näemmä olen pettänyt itselleni antaman lupauksen. Hain jo viime keväänä opiskelupaikkaa voimauttavan valokuvauksen menetelmäkoulutuksesta. Aihe kiinnostaa minua, ja se on myös sellainen aihe, mitä on helppo soveltaa nykyisessä työssäni, ja ehkä myös seuraavassa, mikäli seuraavaa työtä joskus tulee. Tänään sain sähköpostia, että minut on hyväksytty tähän koulutukseen, mihin otetaan vain muutama osallistuja. Enkä minä voi jättää näin mahtavaa tilaisuutta käyttämättä!

En voi hyödyntää tätä koulutusta osana kasvatustieteiden maisterin tutkintoani, mutta saan siitä kuitenkin lisäpätevyyden ja hienon maininnan ansioluettelooni. Olen opiskellut jotain sellaista, mitä ihan joka plikka ei ole opiskellut!

Koulutus tulee vaatimaan pitkiä, kymmenen tuntia kestäviä lähipäiviä. Valokuvauspäivinä tunnit venyvät niin pitkiksi kuin tarve vaatii. Lähipäiviä on yhdeksän lukuvuoden kestävän koulutuksen aikana, joten uskon kyllä jaksavani nämä kymmentuntiset lähipäivät, koska niitä ei kuitenkaan ole joka viikko.

Kuukausi vielä tämän koulutuksen alkamiseen! Odotan hyvin suurella innolla. Saan opiskella jotain todella erilaista. Sellaista, mitä en ole ikinä aikaisemmin opiskellut. Toivon myös valokuvaustaitojeni kehittyvän tämän vuoden aikana edes pikkuisen paremmiksi.

Ja nyt minulle tuli ihan hirveä hinku ostaa uusi järjestelmäkamera!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti