keskiviikko 11. lokakuuta 2017

Unien ihmeellinen maailma, osa 57

Tämänkertainen uniretki vei minut luksusristeilylle Titanicille. Unessa oli monta erilaista tarinaa, mutta kaikki kertoivat tavalla tai toisella Titanicista.

Yhdessä tarinassa olin selviytyjä, joka istui pelastusveneessä katsomassa laivan uppoamista. Tunsin kylmän ilman ihollani ja kuulin kuolevien ihmisten huudot jäisessä meressä. Minua pelotti.

Toisessa tarinassa leijuin hylyn yllä ja tutkiskelin hylkyä. Joka paikassa oli ruumiita, jotka olivat kietoutuneet laivan köysiin. Ruumiit eivät olleet lahonneet, vaan ne olivat “tuoreita”. Juuri kuolleita ihmisiä vaatteet päällä.

Kolmannessa tarinassa olin selviytyjä. Olin keski-ikäinen nainen, joka kertoi omaa selviytymistarinaansa. Olin pienenä lapsena ollut mukana tällä traagisella risteilyllä ja jäänyt henkiin.

On ehkä pakko katsoa Titanic...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti