lauantai 17. syyskuuta 2016

Voimaeläimeni


Saimme tehtäväksi valita meidän oman voimaeläimemme.

Minun voimaeläimeni on ehdottomasti koira, eikä mikä tahansa koira, vaan suomenlapinkoira nimeltä Kauno. Kauno on kaikkein paras koira siksi, että Kauno on minun koirani. Hän on tuonut elämäämme paljon, antanut paljon eikä ota kuitenkaan mitään. Kauno rakastaa meitä vilpittömästi, ilman, että odottaisi saavansa meistä jotain hyötyä itselleen. Ja me rakastamme Kaunoa enemmän kuin mitään muuta.

Kauno tuo tavalliseen arkeen piristystä, jaksamista ja voimaa. Kun pitkän päivän jälkeen tulen kotiin, vastassani on pieni koira, häntä heiluen. Joka kerta, kun avaan kotioven, minulle tulee voimaantunut olo, ja jaksan loppuillan paremmin. Olen hyvätuulisempi ja parempi ihminen, kun olen Kaunon kanssa. Siksi valitsin voimaeläimekseni nimenomaan Kaunon.

Meidän piti myös keksiä, mitä yhteistä minulla ja voimaeläimelläni on. Hyviä ja positiivisia asioita, mitkä kuvaavat meitä molempia. Tässä minun listani:

·        Me olemme molemmat uteliaita
·        Me osaamme nauttia tästä hetkestä
·        Me osaamme arvostaa pieniä asioita
·        Me olemme molemmat aktiivisia, emmekä sammaloidu paikoillemme
·        Me olemme molemmat iloisia
·        Me olemme molemmat avoimia
·        Me olemme ”kaikkien kavereita”, paitsi siinä vaiheessa, jos meitä purraan
·        Meillä on kummallakin ADHD (tämä on siis nimenomaan hyvä asia)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti