maanantai 12. joulukuuta 2016

Rekisterimerkintöjä

Käväisin äsken Itä-Suomen yliopiston Moodlessa. Tänään pitäisi tulla arvioinnit kahdesta esseestä, mitkä olen palauttanut jo marraskuussa. Esseet kuuluvat lasten ja nuorten psyykkinen hyvinvointi-opintokokonaisuuteen.

Lasten ja nuorten sosiaalisen hyvinvoinnin ulottuvuudet-kurssin kohdalla lukee arvioinnin tilana edelleenkin: Ei arvioitu. Näemmä kurssista vastaava henkilö haluaa pitää minua jännityksessä. Toisaalta, onhan tässä vielä vuorokautta jäljellä, joten arviointi voi tulla hetkenä minä hyvänsä.


Oppiminen ja koulusuoriutuminen-kurssin kohdalla taas lukee mukava sana: “Arvioitu”. Kun klikkaan tarkempia tietoja, näen arvosanan. Mitään kommentteja tarkastaja ei ole jättänyt, mikä on siinä mielessä sääli, että otan mielelläni palautetta vastaan töistäni. Palautteet ovat hyvä keino oppia, miten asiat voisi tehdä paremmin (olettaen tietenkin, että palaute on annettu rakentavalla tavalla).

Arvosana saa, kommenttien puutteesta huolimatta, hymyn huulilleni: Erinomainen! En ollut erityisen tyytyväinen esseeseeni, ja pelkäsin jopa, etten tule pääsemään koko kurssia läpi. Nyt sain kuitenkin erinomaisen arvosanan. Toki arvosana voisi olla parempi, sillä se voisi olla kiitettävä! Olen kuitenkin tyytyväinen tähän, enkä todellakaan lähde suorittamaan kurssia tämän takia uudestaan.



Nyt on opintorekisterissäni uusi merkintä ja viisi uutta opintopistettä. Taas olen yhden kurssin lähempänä valmista opintokokonaisuutta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti