sunnuntai 29. lokakuuta 2017

Unien ihmeellinen maailma, osa 60

Kaiken häästressin ja painajaisten keskellä oli virkistävää vaihtelua nähdä vaihteeksi unta jostain aivan muusta.

Olin ääninäyttelijänä eräässä piirretyssä sarjassa. Sarja oli Futuraman ja Guardians of the Galaxyn risteymä. Minun hahmoni oli vaaleanlilan värinen, meduusan näköinen avaruusolento.

Hahmot oltiin piirretty ääninäyttelijöiden näköiseksi, mutta koska juuri minä en ole mikään langanlaiha tuulennussima vinkuheinä, vaan minulla on persettä, tissiä, reittä ja vatsaa, niin piirtäjät eivät halunneet tuoda sarjaan sen näköistä hahmoa. He ennemmin loivat minulle hahmon, mikä ei kuvastanut sitä, miltä oikeasti näytin.

Meillä oli vaarallisia ja ahdistavia seikkailuja, mutta ne eivät tuntuneet siinä unessa mitenkään ahdistavilta, koska tiesin koko ajan, että tämä on vain piirretty sarja, ja minä olen vain ääninäyttelijä. Seison koko ajan turvallisessa studiossa, mikrofonin takana, eikä minulla tapahdu oikeasti mitään.

Meillä oli studiossa jopa hauskaa, kun mokasimme omat vuorosanamme, ja jouduimme ottamaan tietyt kohdat moneen kertaan uudestaan.

Vaihteeksi jotain tällaista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti