maanantai 20. helmikuuta 2017

Melkein ylpeä itsestäni

Neljäs lomapäivä, ja olen saanut tänään hirvittävän paljon aikaiseksi. Paljon enemmän kuin uskoinkaan!

Aamupäivällä tuskailin psykologian tutkimusmetodien toisen oppimistehtävän kanssa, ja sain kuin sainkin sen valmiiksi. Aluksi oppimistehtävä tuntui hirvittävän hankalalta, mutta tarpeeksi monen tupakkatauon jälkeen aloin saada jonkinlaista otetta esseeseen, ja loppujen lopuksi siitä tuli ihan hyvä. Olisi toki voinut tulla parempikin, mutta olen lopputulokseen suhteellisen tyytyväinen. En odota erinomaista arvosanaa, mutta tämän kurssin kanssa tärkeintä onkin se, että pääsen ylipäätänsä kurssista edes läpi.

Oppimistehtävän jälkeen viihdytin sulhaseni sukulaisia ja sain kuulla monenlaisia hauskoja tarinoita. Olen siis liittymässä suhteellisen hauskaan sukuun! Hyvä näin.

Loppupäivän olenkin sitten pakannut tavaroita ja laittanut niitä Facebookissa Jyväskylän alueen roskalavalle. Olen saanut, luojan kiitos, ihan hirvittävän paljon turhaa tavaraa kiertoon sen kautta. Iso osa iltaa onkin mennyt Facebookin ääressä vastaillessa ihmisten kysymyksiin ja yksityisviesteihin, sekä ovea avaten, kun porukkaa lappaa hakemassa varaamiaan tavaroita. Olen iloinen, että saan turhaa tavaraa kiertoon näin kätevästi. Ei tarvitse nähdä sen suurempaa vaivaa.

Voisinpa sanoa, että olen melkein ylpeä itsestäni tämän päivän suoritusten osalta! Taas on yksi psykologian oppimistehtävä valmis, taas on muutama muuttolaatikko pakattuna ja paljosta turhasta tavarasta on päästy eroon. Kyllä tästä vielä hyvä tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti