maanantai 6. helmikuuta 2017

Kyllä mä niin mieleni pahoitin...

Olen ennenkin tässä blogissani kirjoittanut siitä, miten ihmiset käyttäytyvät somessa kuin idiootit. Sen vanhemman blogitekstin voi käydä lukemassa vaikka täältä, jos huvittaa: http://valmentajaksi.blogspot.fi/2016/12/olis-kiva-lukea-noita-sun-kommentteja.html

Nyt olen Äityleiden ja Koirat-ryhmän lisäksi löytänyt ryhmän, missä ei ole samanlaista draamaa kuin edellä mainituissa ryhmissä, mutta missä olen saanut kokea ihmisten yksinkertaisuuden, ja olen monesti miettinyt, että miten tuokin ihmisparka pärjää elämässä. Se ryhmä on hääryhmä! Ihan vain virkistykseksi, tässä teille ihan aitoja, ehtoja kommentteja, mitä olen saanut eräässä hääryhmässä. Ja perässä vastaus, mitä moisesta kommentista ajattelen.

“Onneksi minulla kävi tuuri miehenKIN suhteen, ja sain hevarin.”
  • Öh, haluatko siis sanoa, että minulle on käynyt jotenkin epäonnisesti siksi, ettei minun mieheni ole hevari, vaikka minä itse olen? Minulla on ihan penteleen hyvä mies, vaikka se kuunteleekin ennemmin trancea.

“Minusta tällaiset kakunkoristeet eivät ole laisinkaan hauskoja. Kyllä molemmilla on oikeus häidenkin jälkeen pitää omat harrastuksensa.”
  • Olenko sanonut, että minä kiellän minun miestäni häiden jälkeen tekemästä mitään muuta kuin hieromasta minun jalkojani? En ole. Tämän koristeen tarkoitus on olla humoristinen, ja ellei sinulla ole huumorintajua, se ei ole minulta pois. Älä kuitenkaan tule minun aloittamaani topaan hapannaamailemaan. Sinulla saa olla se tylsä kakunkoriste, missä pariskunta pönöttää, ja sinulla saa olla ne tylsät, maalaisromanttiset häät kera anopin leipoman mansikkakakun. Älä kuitenkaan tule sanomaan minulle, mikä minusta on hauskaa, koska meillä on selkeästikin siitä eriävä mielipide.

“Kai olet ymmärtänyt, että jos tilaat jotain netin kautta, siihen hintaan tulevat postikulut päälle?”
  • En tietenkään ole ymmärtänyt. Olen täysin idiootti. Luulin, että kaikki, mitä netin kautta tilataan, saadaan täysin ilmaiseksi, suoraan kotiin kannettuna. En olisi voinut arvatakaan, että postittaminen maksaisi jotain!

“Aika hieno, mutta haluaisin ennemmin sellaisen kakunkoristeen, missä hahmot ovat hieman eri tavalla asetettuina.”
  • No sitten hän menee ja etsii netin uumenista sellaisen! En minä ala muiden puolesta mitään etsiä. Minä löysin tämän, se oli minusta hauska enkä minä törmännyt sellaiseen, mitä juuri sinä haluaisit. Enkä muuten ala puolestasi etsiäkään, että ihan itse saat etsiä.

“Älä osta mitään ebaystä, osta ennemmin Etsystä. Miellyttävät enemmän minun silmääni.”
  • Niin, SINUN silmääsi. Minulla on ihan omat silmät ja oma mieltymys. Ja kun sinun profiilikuvaasi katsoo, voin sanoa, että meillä on HYVIN erilainen mieltymys, sillä minä en ole pullamössöäiti, niin kuin sinä olet.

Ja aivan ensimmäiseen topaani kyseisessä ryhmässä: “Kaipaisin vinkkejä hyvästä hääsuunnittelijasta Turun seudulla”, sain seuraavanlaisia kommentteja:
  • Tätä suunnittelijaa suosittelen lämmöllä. He kylläkin toimivat Tampereella.
  • Me tuottaisimme videointipalveluita.
  • Kyllä Suomi on niin pieni maa, että hääsuunnittelijan voi hankkia vaikkapa Kuopiosta.

Jokin aika sitten luin islantilaisesta tutkimuksesta, minkä mukaan ihmiskunta on tyhmenemässä. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että me emme ole tyhmenemässä, vaan olemme jo tyhmentyneet. Ja väitteeni tueksi tosiaankin suosittelen seuraamaan näitä Facebookin erilaisia lemmikkieläin-, vanhemmuus- ja hääryhmiä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti