tiistai 27. joulukuuta 2016

Unien ihmeellinen maailma, osa 18

Olin istumassa eräissä, muka-bileissä, kahden hyvän ystäväni kanssa. Juttelimme niitä näitä ja valittelimme, kun elämä on välillä niin paskaa. Mietin, miten voisin piristää omaa elämääni, ja näitä pirun tylsiä bileitä, ja päätin, että haluan lähteä opiskelemaan harpunsoittoa.

Seuraavaksi olinkin jo harpputunnilla, ja yritin soittaa harpun kanssa Imperial Marchia. Sanoin, että haluan soittaa harppua omissa häissäni, ja ystäväni, joiden kanssa olin taas niissä samoissa bileissä, naureskelivat, että häissä Imperial March harpulla soitettuna. Joopa joo.

Heräsin, olin vähän aikaa hereillä, kunnes nukahdin uudestaan. Sama uni jatkui! Hieman erilaisena, tosin.

Olin edelleenkin ystävieni kanssa niissä kuivissa bileissä, mutta tällä kertaa aloin saada flashbackeja. Aivan kuin olisin unohtanut jotain. Muistin harpputunnit ja sain flashbackeja siitä, miten olin sopinut suorittavani musiikin teoriat hieman eri tavalla. Yhtäkkiä tajusin, että olin unohtanut koko musiikin teorian koko syksyn ajaksi, enkä ollut käynyt tunneilla, vaikka olin sopinut erityisjärjestelyistä. En ollut merkinnyt mitään kalenteriini. Aloin kiroilla omaa hataraa päätäni ja panikoiduinkin hieman, että mitäs tässä nyt sitten tehdään.

Sen jälkeen heräsin siihen, kun koira alkoi nuolla jalkapohjaani ja pyysi ulos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti