torstai 29. syyskuuta 2016

Time Timerin taikaa

“EN VARMANA!”

“EN!”

“HAISTA PASKA!”

“SÄ OOT IHAN TYHMÄ ETKÄ SÄ TAJUA MITÄÄN!!!!!”

“MIKS MUN ON PAKKO, KUN ET SÄKÄÄN MENE NUKKUMAAN VIELÄ?”

“MÄ VIHAAN SUA!”

Onko sinunkin kodissasi teini? Minun kodissani on, ja tällainen on meillä arkipäivää. Teini huutaa, kiukuttelee, minä olen tyhmä, en ymmärrä, en tajua, olen pihi, tuhoan lapseni elämän, kaikki on pilalla, eikä hän, raukka-parka, edes päässyt Justin Bieberin keikalle! Olen hirviöäiti, natsimutsi ja minut tulisi pilkkoa palasiksi ja polttaa sen jälkeen roviolla samalla, kun roihuavan ruumiini ympärillä vanhat maatuskat tanssivat polkkaa.

Huonolaatuinen kännykkäkuva
ansaitusta viinistä.
Tänään tämä maailman paskin ja julmin natsimutsi sai tarpeekseen ikuisesta tappelusta, kun teini ei taaskaan suostunut menemään nukkumaan. Leikki koiran kanssa oli kesken, iltalääkkeet ottamatta, hampaat pesemättä… Tekosyitä lensi teinin suusta enemmän kuin luoteja talvisodan aikaisesta kalashnikovista. Asetin Time Timerin teinin eteen ja sanoin, että tuossa on aika. Hän saa käyttää aikansa, miten haluaa. Saa huutaa, tapella, vetää itkupotkuraivarit, tai sitten hän voi vaihtoehtoisesti käyttää tämän jäljellä olevan ajan vaikka leikkien koiran kanssa. Itse otin lasin punaviiniä ja istuin sohvalle kirjan kanssa. Teini saisi tehdä mitä huvittaa, mutta kun aika on ohitse, nukkumaan mennään ja piste.

Teini taisi ymmärtää, että nyt tarkoitetaan asiaa. Parin kiukkuisen huudahduksen jälkeen hän jatkoi iloisesti leikkiä koiran kanssa, kuitenkin samalla seuraten koko ajan Time Timeria. Kun aika loppui, kuului epätoivoinen “EIIIIIIIIIIII”, mutta luiseva hanuri nousi kuitenkin lattialta ylös ja raahautui makuuhuoneeseen. Eipä se Time Timer sitä estänyt, etteikö teini olisi painellut huoneeseensa kauniiden, koulussa opittujen kirosanojen säestämänä, sillä minähän en ole koskaan kotona huutanut perkelettä tai mitään muutakaan. Tämänhän te tietenkin uskotte kaikki, eikös juu?

Mutta kiitos Time Timerin, teini on huoneessaan, asunto on hiljainen ja minä saan kaataa itselleni toisen lasin viiniä. Time Timerin keksijä, olet pelastava enkelini! Rakastan sinua melkein yhtä paljon kuin rakastan koiraani ja poikaystävääni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti